Anyagcsere sebesség fogyás után

6 anyagcsere lassító életmód hiba

Ismerd meg az anyagcsere sebességének szerepét a zsírégetésben!

anyagcsere sebesség fogyás után hetente mennyi súlyt kell leadni

Ha testsúlycsökkenést szeretnél elérni, akkor vagy a bevitt energia mennyiségét kell mérsékelned, vagy a felhasznált energia mennyiségét növelned — a legjobb esetben pedig a kettőt egyszerre.

Hogyan növelheted hatékonyan az energia-felhasználásod, azaz az anyagcseréd sebességét? Íme, a három leghatékonyabb módszer!

anyagcsere sebesség fogyás után fogyás periódus késése

Váltakozó intenzitású edzések Az anyagcsere-sebesség növelésében a váltakozó intenzitással végzett úgynevezett intervall mozgásformák a leghatékonyabbak. A futás esetében például az állandó tempó helyett pár száz méterenként váltakozva kocogj, illetve fuss közepesen gyors tempóban, vagy ugrókötelezés közben váltogasd a váltott lábbal, illetve a mindkét lábbal történő ugrásokat. Koplalni tilos!

anyagcsere sebesség fogyás után zsírégető sportolók

Ugyanakkor ha a anyagcsere sebesség fogyás után után degeszre esszük magunkat, a szervezet igyekszik majd minél több kalóriát elraktározni. Tehát ha csak napi alkalommal eszel, közben pedig koplalsz, hízni fogsz! Ha fogyni szeretnél, napi alkalommal fogyassz kisebb adagokateste 7 után viszont már ne egyél, mert ezzel már a zsírpárnáidat növeled!

anyagcsere sebesség fogyás után csontleves eltávolítja a zsírt vagy sem

Ám emellett számos herbárium az anyagcsere-sebesség fokozására is képes — méghozzá a gyógyszerekkel ellentétben mellékhatások nélkül!

További a témáról