Endomorf útmutató a zsírvesztéshez, A magas vérnyomás elleni kardió edzés előnyei

Oldaltérkép

Hacsak nem vagy valamiféle genetikus izommutáns, a tested a három tipikus testformának egyikébe fog esni.

Az alvás fontossága

Az az elképzelés, hogy az emberi testtípusok genetikailag előre meghatározott három tábor egyike, semmi új. Platón említi A köztársaság, amelyet Kr. Mivel Sheldon következtetései megjelentek, széles körben ismertté vált, hogy a legtöbb embernek testtípusa van.

Ezek: ektomorf: Laza és hosszú, nehezen építi ki az izmokat endomorf: Nagy, magas testzsír, gyakran körte alakú, nagy a tendencia a testzsír tárolására mezomorf: Izmos és jól épült, nagy metabolizmussal és érzékeny izomsejtekkel De mit jelent ez a három kifejezés a valóságban?

Röviden, az ectomorfok továbbra is soványak maradnak az edzőteremben töltött órák ellenére, az endomorfok küszködnek a bélátadásukban, és a mesomorfok könnyedén összeszedik az izmokat.

Megtanulva, hogy melyik test alakja született, és megértette, hogy ez mit jelent a képzés és a diétás tervek számára, segíteni fog abban, hogy a lehető leghatékonyabban álljon fel, hogy maximalizálja a potenciálját, és közelebb kerüljön ahhoz a testhez, amelyet mindig is szerettél. A kategóriák között esik Bár három egyértelmű testtípus létezik, fontos tudni, hogy ezek nem kőből vannak.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Szinte mindenki egy keverék, de így van a saját testtípusának azonosítása és az egyes kategóriákba endomorf útmutató a zsírvesztéshez. A mesomorph és fogyás toccoa ga endomorph keveréke lehet, ahol gyorsan izomozhat, de könnyedén súlyozhatja, ha ellazítja az étrendjét. Vagy az álomkombináció: izmos mezomorf, aki csak egy pár HIIT edzésből képes gyorsan zsírelni a zsírt.

Ha ez te vagy, próbáld meg nem dörzsölni mindenkinek az arcát. Az alábbi táblázat azt mutatja, hogy hol a különböző sportolók a Heath-Carter rendszerbe illeszkednek. Ez jó kiindulópont a saját testtípusának azonosításához.

endomorf útmutató a zsírvesztéshez

Bármelyik tulajdonsága is legyen, tudnia kell, hogy testtípustól függetlenül bárki hajlamos lehet a soványságra vagy jelentős izomtömegre - és ugyanúgy zsírhoz is juthat, ha nem vigyáz. Lehet, hogy nehezebb egy vékony fickó követni Arnie Mr Universe lépéseit, de ez nem lehetetlen.

Tartalomjegyzék

Az alábbiakban több információt talál arról, hogyan lehet azonosítani a saját testtípust - vagy a típusok keverékét - és megtanulhatja megtanítani a fitnesz taktikáját: mit kell tennie az edzőteremben és a konyhában, ahol endomorf útmutató a zsírvesztéshez rosszul lehetmit kell enni, milyen mozog a legnagyobb különbség, és hogy a kiegészítők hogyan segíthetnek tovább javítani. Legalábbis akkor jobban megérted, miért van a tested a formádban, és tudja, hogyan lehet a legjobbat kihozni a genetikai összetételből.

Az alvás fontossága Függetlenül attól, hogy a tested, hogy a lehető legtöbbet hozza ki a képzésből, a táplálkozásra kell összpontosítania A negyven nyavalya pozitív hatása óriási. Legtöbbünk inkább tesztoszteron és növekedési hormon társul tiszta izomnövekedéssel.

A hideg időszak beköszöntével nem kell behúzódnod az edzőterembe, hanem továbbra is folytathatod a kinti tevékenységeket. Ezzel nem csinálsz magadnak rosszat, sőt, számos előnye van a hidegben való sportolásnak. Egy benti bicepsz edzés vagy akár egy kinti kocogás alkalmával is a hidegebb hőmérsékleten javulhat a teljesítményed.

Azonban ugyanúgy fontosak a zsírvesztés és a testmozgás helyreállításában. Az alvásnak hatalmas jelentése van a szervezet hormontermeléséről.

Top 10 Endomorph Diet Foods

A szervezet tesztoszteron és növekedési hormon szintjét az alvás mennyisége szabályozza a napi ciklusban, amit "cirkadián ritmusnak" neveznek. Célja, hogy szinkronizálja a cirkadián ritmust a napfény és az éjszakai idő szerint.

endomorf útmutató a zsírvesztéshez

Az alvásod negatívan befolyásolhatja a szokatlan vagy kiegészítő fény éjjel. Egy nagyszerű lépés, amit az alvással kapcsolatos bármilyen könnyű interakció enyhítéséhez el lehet végezni, legalább egy órával le kell állítania a lámpákat és az elektronikus eszközöket.

Newest ideas

Ektomorf testtípus Az ektomorfok jóak a szénhidrátok energiává történő feldolgozásában, és gyors metabolizmusa azt jelenti, hogy könnyen zsírt éget. A hátránya az, hogy harcolsz, hogy nagy mennyiségben szedj fel, mert a gyors rostszálak fejletlenek. Nagyobb izomtá váláshoz minimálisra kell koncentrálnia a kardio-szekciókat, és koncentrálnia kell az intenzív edzésekre, amelyek az összetett gyakorlatokat alkalmazzák a növekedési hormon felszabadulásának maximalizálása érdekében.

Naponta körülbelül kalóriát kell bevenni, beleértve a keményítőtartalmú szénhidrátot és a tejsavóproteint, esetleg egy kiegészítőt. Ön egy Ectomorph?

Testépítő tréning: 10 tréning titka a masszív izmok építéséhez by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Ismerje meg a 10 testépítő tréning titkait, amelyek az izmai növekedését eredményezik Mindannyian szeretnénk tudni, hogy mi a titkok masszív izomtömeg építésére. Míg sokan megtévesztettük azt gondolni, hogy a titok titkos testépítő tréning, mágiafehérje por vagy izomtömeg formájában jelenik meg, a helyzet valóságos, hogy a tömeges izomtömeg építéséhez követni kell a tíz egyszerű testépítést olyan képzési titkok, amelyeket alább ismertetek: A legjobb testépítő edzés rutin az, amelyet a szervezeted nem használ. A szervezeted megszokja a testépítő képzési rutinokat, amelyekre rá van kötve.

Van egy maratoni futó építése - sovány, de rövid az izomban. A tornaterem óráiban nehéz lehet méretre csomagolni. Mi történik? Mindez köze van a műhold-sejt-közvetített myonukleáris addícióhoz - vagy laikus fogalmakhoz, az izomszálakat körülvevő sejtek számát és a képességed, hogy képzést adjunk hozzá.

endomorf útmutató a zsírvesztéshez

Sajnos az ektomorfok esetében a legrosszabbak a "válaszadók". Milyen Ektomorfok lehetnek rosszul A három napos edzést két napos, alacsony intenzitású cardio-val kell összekapcsolni.

  • Gyors fogyás két nap
  • Miért előnyös, ha a hidegben edzel? | ecojet.hu Online férfimagazin
  • Fogyjon gyorsan 40 fontot
  • A fogyást előidéző ​​alkalmazások
  • Történelemformáló leleteket találtak Bugacon Post Comments: 34 hozzászólás Belevágnál az időszakos böjtölésbe, de nem tudod, hogyan?

Hatékony abs gyakorlatok közé tartozik a kapitány szék, a kerékpár crunch és az abszolút crunches ülve egy edző labdát. Először ültesse be a futópadot.

endomorf útmutató a zsírvesztéshez

További a témáról