Fogyás hogyan kell csinálni

Fogyás csinálni és csinálni - A leghatékonyabb pszihologiai trükkök eredményes fógyáshoz

Hiába sportolsz, mégsem fogysz... Mi lehet a gond?

Használd a lépcsőt súlyvesztés tüdőembólia után helyett! Te vidd mindig a kutyát sétálni!

Egyre több férfi csatlakozik az Alakorvoslás Programhoz.

Kocsi helyett gyalog közlekedj! Az utolsó buszmegállót tedd meg gyalog!

40 KG FOGYÁS, és ami mögötte van - 5 TIPP a SIKERHEZ

Menjetek kirándulni a családdal! Fogyókúra kezdőknek — 5.

Fogyókúra kezdőknek 6 lépésben

Nagyon fontos a fokozatosság, főleg ha rég nem mozogtál és túlsúllyal rendelkezel! Jó választás lehet az úszás, gyaloglás, biciklizés, ezek nem túl megerőltetőek és kímélik az ízületeket. Nem az a jó edzés, ahol meghalsz! Ne akarj túl sokat egyszerre, ha már kapkodnod kell a levegőt, túlhajtottad magad, annyira növeld csak a terhelést, hogy még orron keresztül tudjál lélegezni, illetve hogy mozgás közben akár beszélgetni is tudjál.

Fogyókúra kezdőknek — 6.

Íme, a legegyszerűbb diéta, amit bárki végig tud csinálni!

Készülj fel rá, hogy lesznek visszaesések, lesz olyan, amikor kihagysz egy edzést, vagy megeszel egy csokit, pedig nem akartad. A lényeg, hogy ilyenkor se add fel, hanem folytasd tovább!

fogyás hogyan kell csinálni

Lesz olyan is, mikor lelassul a fogyás üteme, ez teljesen természetes folyamat, ilyenkor csak folytasd kitartóan! Mennyi akaraterő kell a fogyókúrához? Sokan azt gondolják, hogy a sikeres fogyókúra csak akaraterő kérdése.

Fogyás csinálni és csinálni

Ez nem igaz, az akaraterő egy véges erőforrás, ami elfárad. Ha sikeres fogyókúrát akarsz, akkor az a legjobb, ha nem az akaraterődre hagyatkozol. A siker titka, ha fokozatosan változtatsz az étkezéseden, úgy hogy ne legyen túl nagy teher a számodra, olyan mozgásformát csinálsz amit szeretsz. Például sokkal kevesebb akaraterő kell ahhoz, hogy ne vegyél csokit a boltban, mint ahhoz, hogy ne edd meg, ha ott lapul a konyhaszekrényben.

Fogyás hogyan kell csinálni - Hogyan lehet lefogyni 55 férfi felett

Fogyás hasról Hogyan lehet fogyni hasról ,  combról, vagy bizonyos testrészekről? Sajnos helyi fogyás nem létezik, azt sem Te döntötted el, hogy hova híztál, így fogyás hogyan kell csinálni sem tudod befolyásolni, hogy honnan fogsz fogyni.

Genetikailag meghatározott, hogy hova hízol és milyen sorrendben, és fogyni pedig fordított sorrendben fogsz. Ha például először a combodra híztál utána meg a hasadra, akkor ha fogyni kezdesz először a hasadról fog lemeni, és utána meg a combodról.

fogyás hogyan kell csinálni

Hiába csinálsz comberősítő gyakorlatokat, attól nem a combodról fog lemenni a zsír, a közhiedelemmel ellentétben edzés hatására nem alakul át a zsír izommá. Ettől még érdemes erősítő gyakorlatokat is végezni, mert attól lesz formás az alakod.

Fogyókúra vagy hízókúra?

fogyás hogyan kell csinálni

A statisztikák szerint a legtöbb fogyókúrából hosszú távon hízókúra lesz. Ez azt jelenti, hogy egy évvel a fogyókúrát követően a fogyókúrázók súlya több, mint amikor elkezdték a fogyókúrát. Hiába csinál valaki szigorú fogyókúrát, ha utána visszatér a régi életmódjához vissza fog hízni, és általában fogyás hogyan kell csinálni hízik vissza, mint amennyit lefogyott.

fogyás hogyan kell csinálni

Ezért hosszú távú eredményt az életmódváltás jelent, ami azt jelenti, hogy egy olyan életmódra térsz át, amivel hosszú távon is tudod tartani a súlyodat, és amit hosszú távon is képes vagy csinálni.

Egy nagyon drasztikus fogyókúra nem ilyen.

További a témáról