Karcsú csípő és derék, Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó!

Darázsderékra vágysz? Íme a legjobb gyakorlatok

Nincs pénzed drága személyi edzőre? Nem is kell, mert mi most megmutatjuk karcsú csípő és derék azokat a gyakorlatokat, amelyektől bomba alakod lesz! A formás csípő és a vékony derék napi pár perc tormával elérhető! A következő gyakorlatok szünetében mindig lélegezzünk mélyeket! Álljon terpeszállásba, bal kezét támassza a csípőjére.

Most jobb karját nagy lendülettel emelje a feje fölé.

36 nap fogyni

Tízszer jobb- tízszer baloldalt. Feküdjék a szőnyegre kinyújtott lábbal oldalsó helyzetben. Jobb karja támassza a testét, bal karját lendítse magasba. Most gördüljön át a másik oldalára, támaszkodjék a bal karjával, és lendítse magasba a jobb karját.

A világbajnok tuti tanácsai: így vékonyítsd a derekad | nlc

Mindkét oldalon öt ízben végezze el a gyakorlatot. Álljon széles terpeszállásban, hajoljon előre úgy, hogy mindkét tenyere a padlót érintse.

Most lassan, fölváltva, csúsztassa a jobb és a bal lábát középre, míg végül mindkét lába egymás mellett nem áll. A lábait mindig tartsa nyílegyenesen kinyújtva, térdét kifeszítve. Feküdjék laposan a hátára, karjait vállmagasságban nyújtsa ki oldalt, hogy támasztékul szolgáljanak.

Most lábait emelje föl függőlegesen, és helyezze jobboldalt derékszögben a padlóra. Eközben lábát, térdét tartsa kinyújtva, feszesen. Most lassan emelje föl lábait és fordítsa át a bal oldalra.

És mindjárt vissza. Ezt a gyakorlatot végezze mindig gyorsabban, éspedig vagy egy tucatszor. Üljön kinyújtott lábbal, mellén összefont karfal a padlóra. Csússzék zökkenésszerűen előre, felváltva ülepének előbb egyik, majd a másik felén. Álljon terpeszállásba, és csípőből hajoljon előre úgy, hogy lábát kinyújtva tartja.

Most végezzen erőteljes úszómozdulatokat, tízszer a jobb, tízszer a bal karjával. Álljon az asztal vagy a fal mellé, és karcsú csípő és derék neki egyik kezét. Emelje ellenkező lábát kinyújtva vízszintes helyzetbe, és most írjon le vele hátrafelé egy karcsú csípő és derék kört. Ugyanúgy visszafelé, és a másik lábával is ugyanígy.

Derék karcsúsító torna, lapos has gyakorlatok

Ezt követően körözzön a medencéjével előbb az egyik, aztán a másik oldalra olyan könnyedén karcsúbb fogyókúra hajlékonyan, mintha hastáncot gyakorolna. Üljön a padlóra, és lábait hajlítsa be erősen. Kezeivel fogja át a lábszárát a térde alatt.

likőrzsír veszteség

Most lendülettel gördüljön a hátára és vissza. Ugyanebben a helyzetben támassza karját hátul a fejéhez.

Karcsú derék és izmos fenék egyetlen gyakorlattal. Videó!

Most emelje föl a lábait, és hajlítsa testéhez, majd nyújtsa ki őket jó messzire előre. Tízszer ismételje meg ezt a gyakorlatot, ennyi elég lesz. Álljon egyenesen, összetett lábakkal a szoba közepére. Előbb a kinyújtott bal, majd a jobb lábát lengesse tízszer előre és hátra olyan messzire, amennyire csak tudja.

lefogy előfizetés doboz

Vigyázzon, ne veszítse el az egyensúlyát! Feküdjék hanyatt, laza tartásban a padlóra. Húzza föl a térdét, és most billenjen félkörben jobbról balra. Eközben térde mindenkor érintse a padlót, a lábujjhegye a helyén marad. De ne csaljon! A gyakorlat akkor fejti ki igazán a hatását, ha felsőteste nem vesz benne részt.

cdc fogyás információk

Tízszer ismételje meg a gyakorlatot. Végső erejével: álljon egyenesen. Kezét kulcsolja össze a tarkóján. Egyik lábát oldalt vízszintes helyzetben támassza székre vagy ülőkére.

karcsúsító osztag

Most felsőtestét lökésszerűen, rugózva billentse jobbra és balra, tízszer-tízszer. Aztán cserélje a lábát. Egy kis izomláza támadt? Lesz az még erősebb is. A csípője mindenesetre hálás lesz érte önnek.

További a témáról