Tehát a felülés segít a fogyásban. 4 dolog, ami távol tart a lapos hastól

tehát a felülés segít a fogyásban

Sokan a mai napig úgy gondolják, hogy a lapos has elérésének egyik legjobb módja, ha napi rendszerességgel végeznek felüléseket. A helyzet azonban ennél kicsit bonyolultabb.

tehát a felülés segít a fogyásban

Kremer Kaposi Péter személyi edzőt kérdeztük arról, hogyan szabadulhatsz meg a has- illetve deréktájon növekedő plusz centiktől. Ha már ma elkezdesz odafigyelni a helyes étrendre és a mozgásra, pár hét alatt látható lesz az eredmény.

A legtöbben úgy gondolják, hogy felülések kíméletlenül hosszú sorozatával elérhető a feszes hasizom, pedig ez az, ami talán a legcsekélyebb mértékben számít. Íme, négy hatékonyabb módszer, amivel tökélyre fejlesztheted a hasizmaidat.

Nem tehát a felülés segít a fogyásban helyi zsírégetés A test zsírraktára bizonyos szempontból úgy működik, mint egy víztározó. Csökkenhet vagy nőhet a tárolt mennyiség, de ahogy egy palack víz alsó sarkából sem tudod eltüntetni a folyadékot, úgy koncentrált helyi zsírégetés sem létezik. A zsír nem onnan fog eltűnni, ahol mozog alatta az izom, tehát az orrvérzésig végzett hasizom-erősítéstől senkinek sem fog eltűnni az úszógumija.

A legmakacsabb zsír címet egyértelműen a has nyeri. Mindegy, hogy hány órát izzadsz az edzőteremben, hány felülést végzel egy nap, tested középső tájáról csak nem akar leolvadni a zsír. Te is bármit megadnál érte, hogy megtudd az okát?

Egy másik szemléletes hasonlattal élve: olyan ez, mint az autó üzemanyagtankja. Ha megy a motor, akkor sem a motorháztető olvad el, hanem a tankból fogy a benzin.

A hasi zsírt a felülés egyáltalán nem égeti!

Tehát még egyszer: semmi köze a hasi zsír eltüntetésének a hasizomgyakorlatokhoz. Profi módszer hasi zsír ellen Csökkentett kalóriabevitel A lapos has elérésnek kulcsa a megfelelően összeállított étrend, amely tartalmazza a szükséges tápanyagokat a számodra megfelelő arányban és mennyiségben.

Leiratkozás A leggyakoribb tévhiteket részletező személyi edző szerint fölöslegesek például a felülések. A leggyakoribb hibákat és néhány egyszerű megoldást listázó személyi edző, Devon Peterson szerint sok múlik a részleteken. Mint állítja, hiába izzadsz és kapkodsz levegő után, és hiába vöröslik az arcod egy-egy fájdalmasan hosszú futópados edzés után, ha nem növeled az izomtömegednem fogsz jobban kinézni. Intervallumedzés A Popsugar szerint a nehéz és hosszú kardióedzések helyett ajánlott inkább a rövidebb, de sokkal intenzívebb, és az anyagcsere és a zsírégetés szempontjából egyaránt hatékonyabb magas intenzitású intervallumedzést választani. Az, hogy mennyit izzadszönmagában nem jelent sokat, a robbanékony, oxigénhiányt előidéző gyakorlatokat rövid pihenőkkel kombináló intervallumedzések viszont valóban eredményesek.

Így érhető el az a minőségi kalóriadeficit, aminek következtében tested az elraktározott zsírokat fogja felhasználni, hogy energiához jusson. Hogy pontosan mennyivel is kell kevesebb kalóriát bevinned a fogyás érdekében, azt kiszámolhatod korábbi cikkünk segítségével.

tehát a felülés segít a fogyásban

Kardió edzés a fogyásért A másik fontos dolog, ami segít hasi hízás esetén, a mozgás. Nem mindegy azonban, hogy milyen gyakorlatokat és milyen mennyiségben végzel, hiszen más jellegű az edzés, ha hízni, erősödni vagy éppen zsírt leadni szeretnél.

Eláruljuk a lapos has titkát

A fogyást kardió mozgással érheted el. Alábbi videónkra kattintva megtudhatod, pontosan mire is érdemes figyelned.

tehát a felülés segít a fogyásban

A törzs izmainak edzése Mindazonáltal a törzs izmainak karbantartása borzasztóan fontos dolog. A gerinc egészségének megőrzése, a belső szervek védelme, a sérv kialakulási kockázatának csökkentése mind-mind olyan dolog, amit megfelelő hasizomedzéssel érhetsz el.

Korábbi cikkünkre kattintva Kremer Kaposi Péter mutat néhány gyakorlatot, amely alkalmas erre a célra.

tehát a felülés segít a fogyásban

További a témáról