Zsírégető zóna elmélet

Zsírégető zóna vs. H.I.I.T. Melyik az előnyösebb választás a zsírégetéshez? – SPEEDFIT
  • Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága".
  • Mikor égetünk zsírt, azaz mikor fogynak a testünkben tárolódott szénhidrátok?

Nem csak fogyókúrás zsírégető zóna elmélet a zsírégető zóna Origo Az egyik elmélet az úgynevezett zsírégető zónát helyezi a fókuszba, amelynek a maximális pulzus százaléka közötti pulzustartományt nevezzük.

A kutatók legújabb tanulmányukban most ezt a fitnesz mítoszt vizsgálták. Számos tényezőtől függ A tudósok elsőként az anyagcserét vetették alaposabb vizsgálat alá.

HOGYAN FOGYTAM LE 40 KG-T

Ez az energia szénhidrátokból, fehérjékből, zsírokból és foszfátokból zsírégető zóna elmélet. Az azonban egyénenként változik, hogy milyen mértékben használjuk fel ezeket.

zsírégető zóna elmélet a marihuána lefogy

Ez számos tényezőtől függ, például az étrendünktől, az életkorunktól, a nemünktől és attól, hogy milyen keményen vagy gyakran edzünk. A maximális pulzus értékét pontosan maximális terhelést jelentő tesztekkel lehet lemérniForrás: pexels. Előbbi esetben a test energiaigénye is kisebb, tehát az elsődleges energiaforrás a zsír.

  • Mi a legjobb fogyasztó stresszűző?
  • Szakértőnk elmagyarázza a pulzuskontroll fontosságát.

Ám ahogy a testmozgás intenzitása növekszik, ez annak megfelelően változik, hogy az megfeleljen a megnövekedett energiaigénynek. Maradjunk az aerob zónában Edzés közben idő és intenzitás függvényében az izomzat más-más energiaforrást részesít előnyben.

A zsírégető zónában történő edzés közepesen magas a pulzusszámot jelent, ahol nem túl megterhelő az edzés, aminek azonban egyenletes a tempója, de viszonylag hosszú ideig tart.

zsírégető zóna elmélet nl fogyás

A tudósok szerint egy dolgot kell mindenek felett szem előtt zsírégető zóna elmélet maradjunk az aerob zónában! Tanulmányukban rámutatnak: a zsírégető zóna az a tartomány, melyben a szervezet már a saját energiatartalékait éli fel, ez pedig zsírveszteséghez vezet.

Ez a zóna nagyjából a maximális szívritmus 70 százalékának környékén található. Edzés közben meg kell találni azt az intenzitási zónát, ahol a legnagyobb arányban használunk zsírt üzemanyagkéntForrás: pexels.

Zsírégető zóna vs. Melyik az előnyösebb választás a zsírégetéshez?

A tudósok azonban hangsúlyozzák: minél magasabb a pulzusszámunk, a szervezetünk is annál inkább fordul a szénhidrátokhoz energiáért a zsírtartalékok helyett. Ráadásul minél intenzívebb az edzés, annál több energiát használ fel, így hiába származik az elégetett energia nagyobb hányada szénhidrátokból, a zsírból is több fogy. Edzés közben idő és intenzitás függvényében az izomzat thuoc giam karcsúsító testet energiaforrást részesít előnybenForrás: AFP A zsírégető zóna elmélet végkövetkeztetése szerint tehát nem csak egy újabb fogyókúra mítoszról van szó, amikor a zsírégető zónáról beszélünk.

Hozzáteszik azonban, hogy az sem baj, ha átlépjük ezt a zsírégető tartományt.

zsírégető zóna elmélet a fogyás segíti a refluxot

További a témáról