Kellemes fogyás mozgása. Így fogyhatsz diéta és edzés nélkül

Kapcsolat Ugráló kilók kontra sikeres fogyókúra — 3. Van még néhány dolog, amelyeken szintén sok minden múlhat. Az ismertetett két nagyon fontos alapelv és a lelki háttér mellett nem árt ezeket is ismerni, hiszen a siker sokszor kisebb dolgokon is múlhat. Mi a célod?

Mit sportolj, ha fogyni szeretnél? Múlt heti blogunkban arról olvashattatok, hogy mik azok a hibák, amik sikertelenné tehetik a fogyókúrát.

Fogyni szeretne, mozgás nélkül? Van megoldás!

A fogyás szempontjából két nagyon lényeges dolog van, amire mindenképpen oda kell figyelni. Az egyik a mozgás, a másik a táplálkozás.

  • Ugráló kilók kontra sikeres fogyókúra – 3.rész: Fontos részletek a sikerért - Harmóniában
  • Kolekalciferol a D-vitamin egy formája, D3-vitaminnak is nevezik.
  • A világ legegyszerűbb fogyókúrás módszere Egyszerű módszer a fogyáshoz
  • A victoza mellékhatásai a fogyáshoz
  • A legrosszabb dolgok, amiket férfiak mondtak szex közben - Nők mesélték el Mintha nyáron valahogy könnyebben mennének lefelé a kilók.

A mozgás és a táplálkozás egyaránt nagyon fontosak, ha el szeretnénk érni az ideális testsúlyunkat, vagy meg szeretnénk tartani azt. Nem lehet lefogyni csak mozgással vagy csak diéta által, a kettő nagyon szorosan kiegészíti egymást.

A fogyás akkor indul be, ha a szervezet a kevesebb bevitt kalória által kevesebb energiához jut, így kénytelen a zsírszövetben raktározott tartalékokat felhasználni.

quest chips fogyás lótusz zsírégető

Az sem mindegy, hogy milyen mozgást végzünk. Vannak olyan mozgásformák, amik az erőnlétünk és állóképességünk fokozására alkalmasak, míg más sportok az izomtömeg növelésére.

úgy tűnik, nem éget el hasi zsírt fogyhatok 37 évesen

És vannak olyanok, amelyek kifejezetten  zsírégető jellegűek, így nagyon hatékonyak a fogyókúrázok számára. Az emberi szervezet az energia nagy részét zsírban raktározza. Sportolás közben arra kell figyelni, hogy a felhasznált energia a zsírból származzon. Súlyvesztés létre jöhet, víz, izom, vagy zsírszövet leadásából is.

Mi a célod?

Igazi fogyásnak az tekinthető, ha a zsírszövetből vesztünk nem pedig az értékes izomszövetből, vagy a szervezetünk számára nélkülözhetetlen vízből. A zsírégetés egy bonyolult biokémiai folyamat, melyhez elengedhetetlen az oxigén dús környezet. A zsírégetés beindításához több dologra is oda kell figyelni, az egyik a mozgás időtartama, a másik az intenzitása.

Legalább 40 perc közepes intenzitású testmozgásra van szükség ahhoz, hogy a zsírégetés beinduljon. Honnan tudhatjuk azt, hogy a mozgás, amit végzünk megfelelő intenzitású-e?

eredményesség fogyás kb fogyhat-e telített zsír

Kellemes fogyás mozgása válasz nagyon egyszerű, a pulzusunkra kell odafigyelni. Ez azért nagyon fontos, mert a pulzusszámnak mindenképpen meg kell emelkedni ahhoz, hogy a zsírégetés folyamata elkezdődjön. Az, hogy a pulzusunk megfelelően megemelkedett-e, azt a légzésünkből tudjuk megállapítani.

További cikkeink a témában

Ha azt érezzünk, hogy már szaporább a légzésünk, de még tudunk kényelmesen beszélni, akkor vagyunk a megfelelő pulzustartományban. Nagyon fontos, hogy ettől ne vigyük feljebb a pulzust és ne kelljen kapkodnunk a levegőt, mert a zsírégetés folyamata csak oxigéndús környezetben tud megvalósulni.

Így ha túl nagy intenzitással edzünk, sprintek a zsírvesztésért a fogyás szempontjából haszontalan, ám az állóképesség növelésére kiválóan alkalmas. Az, hogy ki hogyan kerül a zsírégető tartományba az függ az életkortól, testalkattól és az edzettségi szinttől. Lehet, hogy valakinek elég egy gyorsabb tempójú séta, míg másnak már jóval erősebb edzésre van szüksége.

A légzésünk megfigyelésével könnyedén be tudjuk határolni a megfelelő tartományt.

Ugráló kilók kontra sikeres fogyókúra – 3.rész: Fontos részletek a sikerért

Ha a kellemes fogyás mozgása való beszéd nem okoz nehézséget, de már érezzük, kellemes fogyás mozgása szaporábban lélegzünk, akkor hatékony az edzésünk.

Mint minden olyan tevékenységnél, amitől eredményt várunk, így ennél is fontos a rendszerességre törekednünk. Válasszunk egy hozzánk közel álló közepes intenzitású sportot, amelyet szívesen végzünk legalább heti három alkalommal. Remek választás lehet a minden izmot megmozgató, de mégis kíméletes úszás, vagy egy kellemes kocogás kellemes fogyás mozgása természetben, a barátaink körében. A kerékpározás amellett, hogy nagyszerűen fitten tart, egy remek közlekedési eszköz.

Hagyjuk otthon az autót és ne szálljunk fel a buszra, menjünk inkább kerékpárral és olvadni fognak a plusz kilók.

A tánc és a zumba nemcsak, hogy nagyon szórakoztatóak, de rendkívül hasznos mozgásformák is.

A rohanás átka

Fontos figyelnünk arra, hogy megfelelő módon támogassuk szervezetünket. Az edzéseket mindig kezdjük bemelegítéssel és a végén nyújtsuk le a megdolgoztatott izmainkat. A HerbaDoctornak számos olyan készítménye van, amelyek hatékonyan tudják támogatni sporttevékenységünket és védelmet nyújtanak izmainknak és ízületeinknek.

Ilyenek például a Flex Body kollagén tartalmú termékei. A kollagén egy olyan fehérje, amelynek komoly szerepe van a kötőszövetek, így az ízületek egészségének megőrzésében is. A kollagén termelése az életkor előrehaladtával egyre csökken. A pórlásáról mindenképpen gondoskodnunk kell, különösen akkor, ha az idősebb korosztályhoz tartozunk.

Kapcsolódó cikkek

Ha rendszeresen sportolunk, akkor a szervezetünk nagyobb igénybevételnek van kitéve, így a kollagénre is nagyobb szüksége van. A Kollagén nagyon jó hatással van az érrendszerre és az izomzatra is, de jótékony hatásának köszönhetően megszépíti a bőrt és megerősíti a hajat és a körmöket is.

szerencsekerék zsírégetés láb súlyok fogyás

Kövess minket más csatornákon is! Maradj velünk kapcsolatban! Iratkozz fel hírlevelünkre az időszakos kedvezményes kuponokért, újdonságokért, akciós ajánlatokért.

Értesülj első kézből híreinkről, egészséges életmóddal kapcsolatos bejegyzéseinkről.

További a témáról